Κλειστό τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης την Τετάρτη
Κλείνει λόγω άσκησης η εθνική οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης από τον Ευαγγελισμό μέχρι τον Πλαταμώνα.
Ειδικότερα, από την Τετάρτη το βράδυ (22:00) μέχρι το πρωί της Πέμπτης (06:00) το τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι το νοτιότερο άκρο του ανισόπεδου κόμβου Πλαταμώνα, λόγω εκτέλεσης άσκησης ευρείας κλίμακας στη σήραγγα Τ1.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, «θα υπάρξει αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο εισόδου προς τον αυτοκινητόδρομο στον ημικόμβο Ραψάνης, με κατεύθυνση προς Αθήνα».
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
ΚΟΣΜΟΣ
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
ΚΟΣΜΟΣ