Βουλιαγμένη: 15χρονος έπεσε από τον τρίτο όροφο του σπιτιού του
Από το μπαλκόνι του σπιτιού του έπεσε ένας 15χρονος, ο οποίος νοσηλεύεται με πολλαπλά κατάγματα στα πόδια, τα οποία δεν είναι χειρουργήσιμα, στο νοσοκομείο «Παίδων Αγλαία Κυριακού».
Σε μία με δύο μέρες ο έφηβος αναμένεται να μεταφερθεί στην ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star, ο νεαρός έπεσε από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας στη Βουλιαγμένη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, στις 5 παρά τέταρτο τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Στη συνέχεια το ίδιο το παιδί, σύρθηκε και κατάφερε να χτυπήσει το κουδούνι του σπιτιού του και να ενημερώσει τον πατέρα του.
Το αγόρι μεταφέρθηκε αρχικά στο Ασκληπιείο της Βούλας από τον πατέρα του και στη συνέχεια (το μεσημέρι της Τετάρτης) στο νοσοκομείο Παίδων όπου και παραμένει.
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
Ηλεκτρικά πατίνια: Ασφάλιση και όριο ταχύτητας σε νομοθετική παρέμβαση - Τι προβλέπεται
20:58