Πάτρα: Έκοψαν το ρεύμα σε οικογένεια με 4 ανήλικα παιδιά - Κοριτσάκι κάηκε από κερί
Στη διακοπή ρεύματος μιας μονογονεϊκής οικογένειας με τέσσερα παιδιά προχώρησε η ΔΕΗ, με αποτέλεσμα ένα ανήλικο κορίτσι να καεί στην κοιλιά από κεριά που χρησιμοποιούσαν για να έχουν φως.
Την καταγγελία αυτή έκανε ο αντιδήμαρχος Πάτρας Δημήτρης Πελεκούδας, μιλώντας στην εκπομπή «Πράσινο, Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο» στο ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το patrastimes.gr, περιέγραψε απίστευτες σκηνές σε ό,τι αφορά τις συνθήκες διαβίωσης πολλών μονογονεϊκών οικογενειών χωρίς ρεύμα επί ημέρες.
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ