Πάτρα: Έκοψαν το ρεύμα σε οικογένεια με 4 ανήλικα παιδιά - Κοριτσάκι κάηκε από κερί
Στη διακοπή ρεύματος μιας μονογονεϊκής οικογένειας με τέσσερα παιδιά προχώρησε η ΔΕΗ, με αποτέλεσμα ένα ανήλικο κορίτσι να καεί στην κοιλιά από κεριά που χρησιμοποιούσαν για να έχουν φως.
Την καταγγελία αυτή έκανε ο αντιδήμαρχος Πάτρας Δημήτρης Πελεκούδας, μιλώντας στην εκπομπή «Πράσινο, Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο» στο ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το patrastimes.gr, περιέγραψε απίστευτες σκηνές σε ό,τι αφορά τις συνθήκες διαβίωσης πολλών μονογονεϊκών οικογενειών χωρίς ρεύμα επί ημέρες.
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΛ.Α.Σ. για Κώδικα Αυτοδιοίκησης: Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών
22:39
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Μασσαλία κατασχεμένο τάνκερ - Θεωρείται ότι ανήκει στον ρωσικό «σκιώδη στόλο»
22:37
ΚΟΣΜΟΣ