Πάτρα: Έκοψαν το ρεύμα σε οικογένεια με 4 ανήλικα παιδιά - Κοριτσάκι κάηκε από κερί
Στη διακοπή ρεύματος μιας μονογονεϊκής οικογένειας με τέσσερα παιδιά προχώρησε η ΔΕΗ, με αποτέλεσμα ένα ανήλικο κορίτσι να καεί στην κοιλιά από κεριά που χρησιμοποιούσαν για να έχουν φως.
Την καταγγελία αυτή έκανε ο αντιδήμαρχος Πάτρας Δημήτρης Πελεκούδας, μιλώντας στην εκπομπή «Πράσινο, Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο» στο ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το patrastimes.gr, περιέγραψε απίστευτες σκηνές σε ό,τι αφορά τις συνθήκες διαβίωσης πολλών μονογονεϊκών οικογενειών χωρίς ρεύμα επί ημέρες.
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41
ΚΟΣΜΟΣ
Πλήγματα των ΗΠΑ στα Στενά του Ορμούζ - Έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ στο Ιράν
23:39
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αντιπλημμυρικής και αντιδιαβρωτικής θωράκισης στον Δήμο Σαρωνικού
23:32
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Δεν ήθελα να προσβάλλω τη μνήμη της» λέει η σύντροφος του δράστη
23:21
ΚΟΣΜΟΣ