Η Ελλάδα «κατακτά» τη Σελήνη με δικό της διαστημικό όχημα
Δήλωση συνεργασίας υπέγραψαν τη Δευτέρα (08/04) στις ΗΠΑ, ο Ελληνικός Διαστημικός Οργανισμός (ΕΛΔΟ) με τη NASA.
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση σχετικά με τη συμφωνία ανέφερε ότι «πρόκειται για τεράστιο βήμα για την Ελλάδα αυτή η Συμφωνία, καθώς η χώρα μας θα πατήσει στη Σελήνη με δικό της όχημα, που θα κατασκευαστεί από Έλληνες επιστήμονες. Η Ελλάδα γίνεται μέλος του γκρουπ των ελάχιστων χωρών που έχουν κατεβάσει δικό τους όχημα στη Σελήνη. Το όχημα αυτό θα παραμείνει για μερικές μέρες στη Σελήνη όπου θα μαζέψει δεδομένα, τα οποία θα είναι περιουσία του ελληνικού κράτους και ελληνικών ερευνητικών ιδρυμάτων. Οι προγραμματισμένες εκτοξεύσεις είναι το 2021 και το 2022. Δείξαμε ότι όταν υπάρχει συντονισμός δυνάμεων μπορούμε να πρωτοπορήσουμε».
Ο Ν. Παππάς ευχαρίστησε επίσης «τους ανθρώπους που εδώ και μήνες δούλεψαν σιωπηλά για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΕΛΔΟ, Αντιπλοίαρχο Γεώργιο Μαντζούρη και τον Πρόεδρο του Ελληνικού Διαστημικού Οργανισμού, Χριστόδουλο Πρωτοπαπά, αλλά και τα ελληνικά πανεπιστήμια, τα ερευνητικά ιδρύματα και ιδιωτικές εταιρείες που κατέθεσαν τις προτάσεις τους».
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42