Ολοκληρώθηκε η πορεία των εκπαιδευτικών
Μπροστά στη Βουλή έφτασαν εκπαιδευτικοί και μαθητές, που διαδηλώνουν ζητώντας την απόσυρση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις συγχωνεύσεις πανεπιστημίων με ΤΕΙ.
Κλειστές παρέμειναν για αρκετή ώρα οι οδοί Σταδίου και Πανεπιστημίου, καθώς και οι δρόμοι γύρω από την πλατεία Συντάγματος.
Η ΟΛΜΕ, σε ανακοίνωσή της, «καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να απαντήσουν μαζικά και δυναμικά με τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία την Παρασκευή 12/4/2019 και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα, ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για το «Νέο λύκειο» και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια Εκπ/ση μέχρι την απόσυρσή του».
Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί γιατί:
• Υποβαθμίζει τη γενική παιδεία,
• Μετατρέπει την Γ Λυκείου σε προπαρασκευαστικό έτος για την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο,
• Διευρύνει τις μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες ανάμεσα στους μαθητές,
• Δεν πλήττεται η παραπαιδεία.
Ενώ, η Ομοσπονδία τονίζει πως διεκδικούνται τα εξής:
• Άμεση επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
• «Ξεπάγωμα» της 2ετίας 2016-2017 και απόδοση του μισθολογικού κλιμακίου
• Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις
• Κατάργηση του «νόμου Κατρούγκαλου». Αξιοπρεπείς συντάξεις στα 30 χρόνια προϋπηρεσίας με τη συμπλήρωση του 60ου έτους
Αντίστοιχο συλλαλητήριο βρίσκεται σε εξέλιξη και στην Θεσσαλονίκη.
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00