Αλεξανδρούπολη: Φυλάκιση 30 μηνών στον ιδιοκτήτη της καφετέριας που έδειρε ελεγκτή της ΑΑΔΕ
Ποινή φυλάκισης 30 μηνών με αναστολή επέβαλε το δικαστήριο στον ιδιοκτήτη της καφετέριας στην Αλεξανδρούπολη που επιτέθηκε σε ελεγκτή της ΑΑΔΕ.
Ο ιδιοκτήτης της καφετέριας χειροδίκησε κατά του ελεγκτή, όταν διαπιστώθηκε ότι δεν έκοβε αποδείξεις.
Πηγές της ΑΑΔΕ υποστηρίζουν ότι κατά τη διάρκεια προληπτικού ελέγχου στην καφετέρια της Αλεξανδρούπολης διαπίστωσαν ότι όχι μόνον δεν κόβονταν αποδείξεις, αλλά ούτε καν τα δελτία παραγγελίας.
Μόλις οι ελεγκτές ενημέρωσαν τον επιχειρηματία ότι θα επιβληθεί 48ωρο λουκέτο στην επιχείρησή του, αυτός αντέδρασε, γρονθοκοπώντας έναν εφοριακό υπάλληλο.
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ