Ληστεία σε οίκο ανοχής στη Θεσσαλονίκη
Στόχος ληστών έγινε οίκος ανοχής στη Θεσσαλονίκη.
Όπως καταγγέλθηκε, δύο άγνωστοι, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, εισέβαλλαν περίπου στις 8.15 χθες, το βράδυ, στον οίκο ανοχής, που βρίσκεται στην οδό Ανδρέα Γεωργίου 32, και με την απειλή όπλου άρπαξαν 210 ευρώ και τρία κινητά τηλέφωνα.
Σύμφωνα με την καταγγελία, οι δράστες πυροβόλησαν μία φορά στον αέρα για εκφοβισμό, ενώ χτύπησαν και τραυμάτισαν στο κεφάλι τον 48χρονο ιδιοκτήτη της επιχείρησης, που μεταφέρθηκε για την παροχή των πρώτων βοηθειών σε νοσοκομείο της πόλης. Οι δράστες αναζητούνται.
ΚΟΣΜΟΣ
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ