Διόδια: Αυτοί οι οδηγοί απαλλάσσονται από την πληρωμή τους
Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι.
Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 όταν και θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων.
Παράλληλα, ο Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 2/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 3/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 4/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 5/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 6/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 7/7
Πηγή: Eurokinissi
ΕΛΛΑΔΑ
Δημογλίδου: Από το 2017 η δράση του κυκλώματος ρευματοκλοπών - «Πείραζε» ψηφιακούς μετρητές
10:31
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 37χρονη στη Θεσσαλονίκη που συνόδευε μεθυσμένη την 8χρονη κόρη της
10:30
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21
ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
ΕΛΛΑΔΑ