Διόδια: Αυτοί οι οδηγοί απαλλάσσονται από την πληρωμή τους
Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι.
Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 όταν και θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων.
Παράλληλα, ο Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 2/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 3/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 4/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 5/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 6/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 7/7
Πηγή: Eurokinissi
ΚΟΣΜΟΣ
Ξεκίνησε η περιοδεία Ρούμπιο στις χώρες του Περσικού - Θα ενημερώσει για το μνημόνιο ΗΠΑ-Ιράν
10:51
ΕΛΛΑΔΑ
Η Σκύρος από ψηλά: Δορυφορική εικόνα αποτυπώνει τον «γυμνό» Νότο και τον καταπράσινο Βορρά
10:44
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ελληνικός Χρυσός: Πώς οι Σκουριές βάζουν δυναμικά την Ελλάδα στον παγκόσμιο μεταλλευτικό χάρτη
10:41
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:39
ΠΟΛΙΤΙΚΗ