Διόδια: Ποιοι οδηγοί απαλλάσσονται από την πληρωμή τους
Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι.
Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 όταν και θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων.
Παράλληλα, ο Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 2/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 3/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 4/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 5/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 6/7
Πηγή: Eurokinissi
Photo 7/7
Πηγή: Eurokinissi
ΕΛΛΑΔΑ
Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα - Ποιοι κλάδοι απεργούν
08:56
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν - Άκυρο το ένταλμα σύλληψης»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ