Εξιτήριο από το νοσοκομείο Βόλου πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας
Εξιτήριο από το νοσοκομείο Βόλου, έλαβε σήμερα, Δευτέρα, ο Δημήτρης Κουφοντίνας.
Ο «Λουκάς» της 17 Νοέμβρη μεταφέρθηκε στις αγροτικές φυλακές Κασσαβέτειας, όπου θα συνεχίσει την αγωγή αποκατάστασης της υγείας του.
Τόσο ο ίδιος, όσο και η οικογένειά του, εκφράζουν δημόσια τις ευχαριστίες τους, τόσο στο ιατρικό, όσο και στο νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου Βόλου.
Άρειος Πάγος: Αναιρείται το βούλευμα για τη μη χορήγηση άδειας στον Κουφοντίνα
Νοσηλευόταν από την αρχή Μαΐου, λόγω επιπλοκών της υγείας του από την απεργία πείνας στην οποία είχε κατέλθει μετά την άρνηση παροχής νέας άδειας.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: magnesianews.gr
Photo 2/6
Πηγή: magnesianews.gr
Photo 3/6
Πηγή: magnesianews.gr
Photo 4/6
Πηγή: magnesianews.gr
Photo 5/6
Πηγή: magnesianews.gr
Photo 6/6
Πηγή: magnesianews.gr
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ