Θεσσαλονίκη: Νεκρά ποντίκια επέπλεαν στον Θερμαϊκό
Μπροστά σε ένα ανατριχιαστικό θέαμα βρέθηκαν οι Θεσσαλονικείς χθες, Τετάρτη.
Όσοι περπατούσαν στην Νέα παραλία είδαν νεκρά ποντίκια να επιπλέουν στον Θερμαϊκό, όπως σημειώνει το voria.gr.
Τα ποντίκια έπλεαν στο ύψος που βρίσκονται οι Ομπρέλες Ζογγόπουλου. Όπως αναφέρει το τοπικό μέσο δεν είναι πρωτόγνωρο το φαινόμενο για την πόλη.
Εξαιτίας της έντονης καταιγίδας της Κυριακής, τα νεκρά ποντίκια αλλά και σκουπίδια που βρίσκονταν σε αγωγούς παρασύρθηκαν από τα νερά και κατέληξαν στον Θερμαϊκό Κόλπο.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: Capture/YouTube/LifeEvents
Photo 2/5
Πηγή: Capture/YouTube/LifeEvents
Photo 3/5
Πηγή: Capture/YouTube/LifeEvents
Photo 4/5
Πηγή: Capture/YouTube/LifeEvents
Photo 5/5
Πηγή: Capture/YouTube/LifeEvents
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ