Κέρκυρα: Μωρό δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι διαμερίσματος
Από το μπαλκόνι του 2ου ή 3ου ορόφου έπεσε νήπιο δύο ετών, το πρωί της Παρασκευής (21/06) στην περιοχή Πετριτί της Κέρκυρας.
Οι πρώτες πληροφορίες φέρουν τον πάτερα του μικρού παιδιού να μεταφέρει άμεσα το νήπιο, με τη συνδρομή της αστυνομίας και της τροχαίας, στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του Νοσοκομείο Φοίβος Κακαβίτσας, «το νήπιο έφτασε πριν από λίγα λεπτά στο νοσοκομείο, ενώ δεν είναι γνώστη ακόμα η κατάκτηση της υγείας του, καθώς και τα αίτια της πτώσης του».
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ