Κέρκυρα: Μωρό δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι διαμερίσματος
Από το μπαλκόνι του 2ου ή 3ου ορόφου έπεσε νήπιο δύο ετών, το πρωί της Παρασκευής (21/06) στην περιοχή Πετριτί της Κέρκυρας.
Οι πρώτες πληροφορίες φέρουν τον πάτερα του μικρού παιδιού να μεταφέρει άμεσα το νήπιο, με τη συνδρομή της αστυνομίας και της τροχαίας, στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του Νοσοκομείο Φοίβος Κακαβίτσας, «το νήπιο έφτασε πριν από λίγα λεπτά στο νοσοκομείο, ενώ δεν είναι γνώστη ακόμα η κατάκτηση της υγείας του, καθώς και τα αίτια της πτώσης του».
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
ΚΟΣΜΟΣ
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
ΕΛΛΑΔΑ