Η γερμανική πρεσβεία στην Αθήνα εύχεται καλό καλοκαίρι με... πέδιλο και κάλτσα
Μεγάλη δόση χιούμορ φαίνεται πως έχουν οι επικεφαλής των social media της γερμανικής πρεσβείας στην Ελλάδα.
Σε ανάρτηση στο Twitter η γερμανική πρεσβεία ανήρτησε μια φωτογραφία η οποία απεικονίζει δύο πόδια να φορούν κάλτσες με τη γερμανική σημαία και πέδιλα!
«Πεδιλάκι, σοσονάκι, έτοιμοι για καλοκαιράκι», αναφέρεται στην ανάρτηση, η οποία προφανώς «τρολάρει» την αμφίεση των Γερμανών τουριστών.
Δείτε το tweet:
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά στην Καλαμιώνα Ρόδου
16:21
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος από «εισβολή» πολιτών σε κατάστημα για να αγοράσουν κλιματιστικά και ανεμιστήρες στη Γαλλία
16:10
ΕΛΛΑΔΑ
Κατέληξε η 43χρονη που τραυματίστηκε στο σκοπευτήριο Ηρακλείου Κρήτης
16:01
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
ΕΛΛΑΔΑ