Φωτιές Εύβοια: «Το παλεύουμε, πάμε αρκετά καλά» δηλώνει διοικητής της πυροσβεστικής
Ο περιφερειακός διοικητής των πυροσβεστικών δυνάμεων στη Στερεά Ελλάδα, Βαγγέλης Παληός, εμφανίστηκε αισιόδοξος για την εξέλιξη της φωτιάς στην περιοχή της Κύμης, Ευβοίας.
«Το παλεύουμε, πάμε αρκετά καλά. Όλες οι δυνάμεις είναι στην πρώτη γραμμή από αέρος και εδάφους και ελπίζουμε να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε», υπογράμμισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ωστόσο, ο ίδιος έκανε λόγο για υπερπροσπάθεια όλες τις προηγούμενες ώρες, όταν η φωτιά απειλούσε ακόμη και χωριά που προληπτικά διατάχτηκε η εκκένωσή τους.
«Είναι πολύ μεγάλο το μέτωπο και μέσα στη νύχτα έγινε μεγαλύτερο. Αυτή τη στιγμή, όμως, μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι αν μας βοηθήσουν και οι καιρικές συνθήκες» τόνισε ο κ. Παληός.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 2/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 3/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 4/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 5/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 6/6
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38
ΚΟΣΜΟΣ