Εκλογές 2019: Πήγαν στο εκλογικό κέντρο για να ψηφίσουν με... άλογα
Έφιπποι προσήλθαν στο εκλογικό τμήμα για να ψηφίσουν δύο άνδρες και μία γυναίκα, προκαλώντας την έκπληξη των υπόλοιπων ψηφοφόρων.
Τρεις φίλοι στο χωρίο Λευκάκια του Δήμου Ναυπλιέων στην Αργολίδα, έκαναν το σύνθημα για οικολογική μετακίνηση πράξη, καθώς προσήλθαν στις κάλπες των εθνικών εκλογών με τα άλογά τους.
Όπως αναφέρει το argolikeseidhseis.gr το ίδιο είχαν επαναλάβει και πριν από λίγο καιρό στις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Επέλεξαν να πάνε στην κάλπη με τα αγαπημένα τους άλογα, θέλοντας να δείξουν την αγάπη του στα τετράποδα περήφανα ζώα, καθώς η καθημερινότητα τους σχετίζεται με αυτά, αλλά περνώντας και το μήνυμα της οικολογικής μετακίνησης, όπως δήλωσαν.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 4/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 5/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 6/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ