Εκλογές 2019: Πήγαν στο εκλογικό κέντρο για να ψηφίσουν με... άλογα
Έφιπποι προσήλθαν στο εκλογικό τμήμα για να ψηφίσουν δύο άνδρες και μία γυναίκα, προκαλώντας την έκπληξη των υπόλοιπων ψηφοφόρων.
Τρεις φίλοι στο χωρίο Λευκάκια του Δήμου Ναυπλιέων στην Αργολίδα, έκαναν το σύνθημα για οικολογική μετακίνηση πράξη, καθώς προσήλθαν στις κάλπες των εθνικών εκλογών με τα άλογά τους.
Όπως αναφέρει το argolikeseidhseis.gr το ίδιο είχαν επαναλάβει και πριν από λίγο καιρό στις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Επέλεξαν να πάνε στην κάλπη με τα αγαπημένα τους άλογα, θέλοντας να δείξουν την αγάπη του στα τετράποδα περήφανα ζώα, καθώς η καθημερινότητα τους σχετίζεται με αυτά, αλλά περνώντας και το μήνυμα της οικολογικής μετακίνησης, όπως δήλωσαν.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 4/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 5/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 6/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
ΚΟΣΜΟΣ
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
ΕΛΛΑΔΑ
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Παραδόθηκε νεαρός για τη φονική συμπλοκή με θύμα τον 15χρονο
20:30
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
H υπερ-ειδική του Ράλλυ Ακρόπολις μέσα από το φακό του Λευτέρη Παρτσαλή
20:28
ΚΟΣΜΟΣ