Εκλογές 2019: Πήγαν στο εκλογικό κέντρο για να ψηφίσουν με... άλογα
Έφιπποι προσήλθαν στο εκλογικό τμήμα για να ψηφίσουν δύο άνδρες και μία γυναίκα, προκαλώντας την έκπληξη των υπόλοιπων ψηφοφόρων.
Τρεις φίλοι στο χωρίο Λευκάκια του Δήμου Ναυπλιέων στην Αργολίδα, έκαναν το σύνθημα για οικολογική μετακίνηση πράξη, καθώς προσήλθαν στις κάλπες των εθνικών εκλογών με τα άλογά τους.
Όπως αναφέρει το argolikeseidhseis.gr το ίδιο είχαν επαναλάβει και πριν από λίγο καιρό στις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Επέλεξαν να πάνε στην κάλπη με τα αγαπημένα τους άλογα, θέλοντας να δείξουν την αγάπη του στα τετράποδα περήφανα ζώα, καθώς η καθημερινότητα τους σχετίζεται με αυτά, αλλά περνώντας και το μήνυμα της οικολογικής μετακίνησης, όπως δήλωσαν.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/6
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 4/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 5/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
Photo 6/6
Πηγή: argolikeseidhseis.gr
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
ΕΛΛΑΔΑ
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
CULTURE
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42
ΚΟΣΜΟΣ