Μπλακ άουτ στο κέντρο της Αθήνας
Χωρίς ρεύμα έμεινε σήμερα το πρωί το κέντρο της Αθήνας.
Ωστόσο, περίπου στις 10:30 το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, ενώ σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του ΔΕΔΔΗΕ οφειλόταν σε βλάβη σε καλώδια μέσης τάσης σε υποσταθμό της ΔΕΗ.
Από τη διακοπή ρεύματος πρόβλημα αντιμετώπισαν καταστήματα, επιχειρήσεις και κατοικίες στην ευρύτερη περιοχή γύρω από το Σύνταγμα και τη Μητρόπολη Αθηνών.
Σύμφωνα πάντα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το μπλακ άουτ επηρέασε την ηλεκτροδότηση στην περιοχή «Σύνταγμα – Κέντρο».
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ