Βόλβη: Κρατούσαν φυλακισμένους μετανάστες υπό την απειλή όπλου
Σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη, στο χωριό Στίβος του δήμου Βόλβης, έξω από τη Θεσσαλονίκη, 26χρονος Πακιστανός κρατούσε 19 μετανάστες, υπό την απειλή όπλου.
Επρόκειτο για παράτυπους μετανάστες από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν, οι οποίοι είχαν εισέλθει παράνομα στο ελληνικό έδαφος, λίγα 24ωρα νωρίτερα, με τη βοήθεια κυκλώματος δουλεμπόρων.
Ο 26χρονος κατηγορείται ότι μαζί με συνεργούς του κρατούσαν τους αλλοδαπούς φυλακισμένους μέχρι συγγενείς τους να καταβάλλουν χρήματα για το ταξίδι τους έως τη Θεσσαλονίκη, που ήταν ο τελικός τους προορισμός.
Όπως προκύπτει από τη δικογραφία, τα ποσά που αξίωναν κυμαίνονταν από 2.000 έως 2.200 ευρώ.
Το μεσημέρι της Κυριακής, αστυνομικοί πραγματοποίησαν επιχείρηση στην αποθήκη και απελευθέρωσαν τους μετανάστες, ενώ συνέλαβαν τον νεαρό Πακιστανό και κατάσχεσαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και τέσσερα φυσίγγια.
Δημογλίδου: Από το 2017 η δράση του κυκλώματος ρευματοκλοπών - «Πείραζε» ψηφιακούς μετρητές
10:31
Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάκης Γκώνιας
10:31
Συνελήφθη 37χρονη στη Θεσσαλονίκη που συνόδευε μεθυσμένη την 8χρονη κόρη της
10:30
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21