Θα νεκρώσουν τα δικαστήρια- Έως τις 22 Ιανουαρίου συνεχίζεται η αποχή των δικηγόρων
Συνέχιση της αποχής τους από τις δικαστικές αίθουσες αποφάσισαν ως τις 22 Ιανουαρίου οι δικηγόροι κάτι που αναμένεται να εντείνει την ταλαιπωρία των πολιτών που έχουν εκκρεμείς υποθέσεις με τη Δικαιοσύνη
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ η ολομέλεια των προέδρων των δικηγορικών συλλόγων της χώρας συνεδρίασε μετά το τέλος της κινητοποίησης που πραγματοποίησαν το μεσημέρι και της πορείας στην Βουλή κατά του ασφαλιστικού νομοσχεδίου και αποφάσισε συνέχιση των κινητοποιήσεων.
Ήδη οι δικηγόροι απέχουν από τα καθήκοντά τους από την περασμένη Τρίτη και θα συνεχίσουν την αποχή ως 22 Ιανουαρίου, όποτε και θα αποφασίσουν εκ νέου.
Διαβάστε ακόμα:
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά του Ασφαλιστικού από γιατρούς και δικηγόρους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ