Ασφαλιστικό: Χάπενινγκ με... φέρετρο και φωτιές από τους οικοδόμους
Με στεφάνια στα χέρια και κουβαλώντας ένα φέρετρο βγήκαν στους δρόμους της Αθήνας οι οικοδόμοι, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο ασφαλιστικό.
Οι οικοδόμοι στέφονται εναντίον του νομοσχεδίου το οποίο, όπως δηλώνουν, θα οδηγήσει στη οικονομική τους εξόντωση άλλα και στην αβεβαιότητα για το μέλλον των ίδιων και των οικογενειών τους.
Περίπου 200 άτομα συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κάνιγγος και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία προς το υπουργείο Εργασίας, φωνάζοντας συνθήματα και ζητώντας από τους κυβερνώντες να πάρουν πίσω το «νόμο-λαιμητόμο».
Στη συνέχεια οι συγκεντρωμένοι έκαψαν το φέρετρο και τα στεφάνια μπροστά στο κτίριο του υπουργείου Εργασίας.

Πηγή: CNN GREECE
TECH
Ποινικό Μητρώο: Εκδόθηκαν ψηφιακά 100.000 αντίγραφα τις 40 πρώτες μέρες του νέου συστήματος
14:45
ΧΡΗΜΑ
Κικίλιας για Μεταφορικό Ισοδύναμο: 4 εκατ. ευρώ για κατοίκους και επιχειρήσεις νησιών
14:44
ΕΛΛΑΔΑ
Μήλος: Συνελήφθη 24χρονος για ναρκωτικά - Κατασχέθηκαν 142 συσκευασίες κοκαΐνης και κάνναβης
14:37
CULTURE
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
ΚΟΣΜΟΣ