Ασφαλιστικό: Εβδομάδα κινητοποιήσεων
Εβδομάδα απεργιακών κινητοποιήσεων αυτή που ξεκινάει καθώς καθημερινά θα υπάρχουν κινητοποιήσεις εργαζόμενων και φορέων κατά του νομοσχεδίου για το Ασφαλιστικό.
Δικηγόροι και μηχανικοί του ΤΕΕ έχουν αναγγείλει αποχή από τις εργασίες τους από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 22/1.
Σήμερα και αύριο απεργούν οι υπάλληλοι του ΝΑΤ ενώ οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ προχωρούν από την Τρίτη έως την Πέμπτη προχωρούν σε τρίωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας (05:00-08:00/13:00-16:00/21:00-24:00).
Σε 48ωρη απεργία (20-21/1)κατεβαίνουν και οι ναυτεργάτες ενώ την Τετάρτη θα απεργήσουν και οι υπάλληλοι του ΚΕΠ.
Δάσκαλοι και καθηγητές έχουν προκηρύξει στάση εργασίας (12:00-14:00 και 14:00-16:00) για την Πέμπτη 21/1 ενώ έχει προγραμματιστεί συλλαλητήριο προς το υπουργείο Εργασίας στις 11:30.
Στις 4 Φεβρουαρίου υπάρχει η γενική απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
Θλιβερός απολογισμός στη Γαλλία με 74 θανάτους από πνιγμό λόγω του καύσωνα
23:38
Μηχανική βλάβη σε δεξαμενόπλοιο στα ανοιχτά της Αλοννήσου - Πλέει ακυβέρνητο
23:36