Φωτιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στη Φιλαδέλφεια
Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην άνοδο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Φιλαδέλφειας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το λεωφορείο κάηκε ολοσχερώς, ενώ οι φλόγες επεκτάθηκαν και σε πεζογέφυρα που υπάρχει στο σημείο.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία τόνισε πως στο λεωφορείο δεν υπήρχαν επιβάτες την ώρα του συμβάντος.
Στο σημείο έσπευσαν 5 οχήματα με 15 πυροσβέστες.
Η Τροχαία διέκοψε αρχικά την κυκλοφορία των οχημάτων στο ύψος της γέφυρας Βρυούλων, ενώ αυτή την ώρα η κυκλοφορία γίνεται μόνο από την αριστερή και τη μεσαία λωρίδα.
Λόγω του συμβάντος παρατηρήθηκε ιδιαιτέρως αυξημένη κίνηση στην εθνική.
PHOTO 1 / 6
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπεγράφη το μνημόνιο Ελλάδας - Ουκρανίας για την ανασυγκρότηση της χώρας
17:19
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
ΚΟΣΜΟΣ