Φωτιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στη Φιλαδέλφεια
Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην άνοδο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Φιλαδέλφειας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το λεωφορείο κάηκε ολοσχερώς, ενώ οι φλόγες επεκτάθηκαν και σε πεζογέφυρα που υπάρχει στο σημείο.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία τόνισε πως στο λεωφορείο δεν υπήρχαν επιβάτες την ώρα του συμβάντος.
Στο σημείο έσπευσαν 5 οχήματα με 15 πυροσβέστες.
Η Τροχαία διέκοψε αρχικά την κυκλοφορία των οχημάτων στο ύψος της γέφυρας Βρυούλων, ενώ αυτή την ώρα η κυκλοφορία γίνεται μόνο από την αριστερή και τη μεσαία λωρίδα.
Λόγω του συμβάντος παρατηρήθηκε ιδιαιτέρως αυξημένη κίνηση στην εθνική.
PHOTO 1 / 6
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το διήμερο 27 και 28 Ιουνίου στο Χαλάνδρι, λόγω εργασιών
19:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Γιατί δεν χρησιμοποιούμε πυρηνικά»: Πιέσεις σε Πούτιν για συντριπτικά χτυπήματα στην Ουκρανία
19:03
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν παραβίασε την συμφωνία με την επίθεση σε πλοία στο Ορμούζ λέει ο Τραμπ
18:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τα Εμιράτα ήραν συναγερμό για «πιθανή πυραυλική απειλή»: «Η κατάσταση είναι ασφαλής»
18:53
ΕΛΛΑΔΑ