Συνάντηση Προέδρου Ε.Ε.Σ. με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός συναντήθηκε χθες με την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως και την Υφυπουργό, κ. Σοφία Ζαχαράκη.
Κατά τη διάρκεια της εποικοδομητικής συζήτησης, με την αρμόδια επί του θέματος Υφυπουργό, εξετάστηκε ενδελεχώς η συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό σε θέματα που αφορούν στις δράσεις του Τομέα Νεότητας του Ε.Ε.Σ.
Ο κ. Αυγερινός ενημέρωσε εκτενώς την κ. Ζαχαράκη για τις ποικίλες δράσεις του Τομέα Νεότητας Ε.Ε.Σ., όπως περιβαλλοντικές δράσεις, εκστρατείες ενημέρωσης, πρόληψης και ευαισθητοποίησης του κοινού, συμμετοχή σε διεθνείς δράσεις κ.α. τονίζοντας τη σημασία ενημέρωσης των παιδιών από τη μικρή τους ηλικία στις έννοιες της εθελοντικής προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Η Υφυπουργός έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εν λόγω δράσεις του Ε.Ε.Σ., τονίζοντας ότι στόχος του Υπουργείου είναι η πολύπλευρη και πολυποίκιλη διαπαιδαγώγηση των μαθητών.
Για το λόγο αυτό ζήτησε από τον Πρόεδρο του Ε.Ε.Σ. την άμεση υποβολή σχεδίου υλοποίησης των δράσεων αυτών στη σχολική κοινότητα. Τέλος, δεν παρέλειψε να εκφράσει την εκτίμησή της για το τεράστιο ανθρωπιστικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Στη συνάντηση συμμετείχε και η κ. Ελένη Γιαννοπούλου, Ταμίας του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ε.Σ.
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02