Η πόλη του Πύργου γέμισε με τανκς
Με τανκς γέμισε η πόλη του Πύργου. Λίγο πριν από τις τέσσερις το μεσημέρι του Σαββάτου, στον κόμβο Φιλοθέης, έφτασε ένα κομβόι με τέσσερα τεθωρακισμένα άρματα του Ελληνικού Στρατού, φορτωμένα πάνω σε ισάριθμες νταλίκες επίσης του Στρατού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr, τα τέσσερα άρματα έχουν προορισμό το στρατόπεδο της ΣΕΤΤΗΛ.
Πρόκειται για αντιαεροπορικά συστήματα TOR-M1 τα οποία θα συμμετάσχουν σε κοινή άσκηση της Πολεμικής Αεροπορίας και του Στρατού.
PHOTO 1 / 12
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ