Η πόλη του Πύργου γέμισε με τανκς
Με τανκς γέμισε η πόλη του Πύργου. Λίγο πριν από τις τέσσερις το μεσημέρι του Σαββάτου, στον κόμβο Φιλοθέης, έφτασε ένα κομβόι με τέσσερα τεθωρακισμένα άρματα του Ελληνικού Στρατού, φορτωμένα πάνω σε ισάριθμες νταλίκες επίσης του Στρατού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr, τα τέσσερα άρματα έχουν προορισμό το στρατόπεδο της ΣΕΤΤΗΛ.
Πρόκειται για αντιαεροπορικά συστήματα TOR-M1 τα οποία θα συμμετάσχουν σε κοινή άσκηση της Πολεμικής Αεροπορίας και του Στρατού.
PHOTO 1 / 12
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το διήμερο 27 και 28 Ιουνίου στο Χαλάνδρι, λόγω εργασιών
19:14
ΚΟΣΜΟΣ