Φωτιά στον Ασπρόπυργο
Φωτιά ξέσπασε πριν από λίγο στον Ασπρόπυργο και συγκεκριμένα κοντά στον υποσταθμό της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η φωτιά καίει σκουπίδια και λάστιχα, σε σημείο που βρίσκεται κάτω από τον περιφερειακό του Αιγάλεω.
Στο σημείο επιχειρούν για την κατάσβεση της φωτιάς 15 πυροσβέστες που έσπευσαν εκεί με 5 οχήματα.
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ