Έργα ανάπλασης στην πλατεία των Εξαρχείων
Από νωρίς το πρωί συνεργεία του δήμου Αθηναίων βρίσκονται στα Εξάρχεια και κάνουν έργα ανάπλασης της πλατείας.
Θα μπει πράσινο και θα αντικατασταθούν οι κολώνες φωτισμού, ενώ – να υπενθυμίσουμε – πως πριν από μερικές μέρες και μετά από πρωτοβουλία του δήμου απομακρύνθηκε από την πλατεία Εξαρχείων το κοντέινερ που είχαν τοποθετήσει ομάδες αντιεξουσιαστών.
Τα συνεργεία του δήμου θα παραμείνουν για να εργαστούν στην πλατεία όσο διάστημα χρειαστεί.
Σκοπός είναι η πλατεία να παραδοθεί στους κατοίκους των Εξαρχείων και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως κάθε πλατεία στις γειτονιές της Αθήνας.
Την ίδια ώρα, θα συνεχιστούν οι επιχειρήσεις της Δίωξης Ναρκωτικών ώστε να πάψει να αποτελεί «λαϊκή» αγοροπωλησίας απαγορευμένων ουσιών.
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09