Απεργία ΜΜΕ: Στάσεις εργασίας την ερχόμενη Πέμπτη
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/7
Πηγή: EUROKINISSI
ΚΟΣΜΟΣ
Κατς: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ