Απεργία ΜΜΕ: Στάσεις εργασίας την ερχόμενη Πέμπτη
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/7
Πηγή: EUROKINISSI
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ