Απεργία ΜΜΕ: Στάσεις εργασίας την ερχόμενη Πέμπτη
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/7
Πηγή: EUROKINISSI
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ