Απεργία ΜΜΜ: Νέες κινητοποιήσεις την Πέμπτη σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/7
Πηγή: EUROKINISSI
ΕΛΛΑΔΑ
Χαρδαλιάς για τους βανδαλισμούς έξω από την οικία του: «Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει»
15:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Χατζηδάκης: Κοινωνική πολιτική, οικονομία και ισχυρή Ελλάδα, οι πυλώνες της «Ατζέντας 2030»
15:38
ΔΙΕΘΝΗ
Μικροδέματα: Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 - Τι αλλάζει στις online αγορές
15:35
CULTURE
Ποινή απέλασης για stalker μέλους των BTS που χτύπησε το κουδούνι του 133 φορές
15:23
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ