Απεργία ΜΜΜ: Νέες κινητοποιήσεις την Πέμπτη σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/7
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/7
Πηγή: EUROKINISSI
ΕΛΛΑΔΑ
Ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων για δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες
14:13
ΕΛΛΑΔΑ
Αιματηρό επεισόδιο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Γυναίκα μαχαίρωσε άντρα
14:08
ΚΟΣΜΟΣ
CNNi: Ο πιλότος του F-15 μετά την κατάρριψή του στο Ιράν είδε «σμήνος» drones σε σχηματισμό μέδουσας
14:08
ΧΡΗΜΑ
Πιερρακάκης: Η νομοθετική ρύθμιση για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη αφορά πάνω από 100.000 πολίτες
14:05
CULTURE