Τηλεφώνημα για βόμβα στις εγκαταστάσεις των καναλιών Alpha - Star
Συναγερμός σήμανε στους τηλεοπτικούς σταθμούς Alpha και Star, μετά από τηλεφώνημα για βόμβα.
Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομικές δυνάμεις, η Πυροσβεστική καθώς και το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.
Σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστος κάλεσε στον αριθμό έκτακτης ανάγκης «112», λέγοντας πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στις εγκαταστάσεις.
Αμέσως, ήχησε ο συναγερμός στο κτήριο και οι περισσότεροι εργαζόμενοι οδηγήθηκαν στην έξοδο.
Οι γύρω δρόμοι έχουν κλείσει ενώ είναι σε εξέλιξη οι έρευνες.
ΚΟΣΜΟΣ
Κατς: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ