Alpha - Star: Λήξη συναγερμού - Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα
Έληξε ο συναγερμός που σήμανε στους τηλεοπτικούς σταθμούς Alpha και Star για το τηλεφώνημα για βόμβα.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, η Πυροσβεστική καθώς και το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, ωστόσο μετά από εξονυχιστικούς ελέγχους δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστος κάλεσε στον αριθμό έκτακτης ανάγκης «112», το απόγευμα λέγοντας πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στις εγκαταστάσεις.
Αμέσως, ήχησε ο συναγερμός στο κτήριο και οι περισσότεροι εργαζόμενοι οδηγήθηκαν στην έξοδο.
PHOTO 1 / 3
ΚΟΣΜΟΣ
Κατς: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ