Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. οι κακοποιοί που έκαναν «ντου» με αυτοκίνητα σε καταστήματα
Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκονται οι κακοποιοί που εισέβαλαν με κλεμμένα αυτοκίνητα σε καταστήματα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν.
Πρόκειται για πέντε άτομα, μέλη της συμμορίας που πραγματοποιούσε τις κλοπές, ενώ δικογραφία έχει σχηματιστεί και για έναν έκτο.
Οι Αρχές κατάφερναν να συγκεντρώσουν στοιχεία, μέσω DNA και αποτυπωμάτων, και συνέλαβαν τους δράστες.
Παρότι δεν έχουν καταφέρει ακόμη να τους συνδέσουν με το περιστατικό, η αστυνομία εκτιμά ότι πρόκειται για τους ιδίους κακοποιούς που είχαν κλέψει ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, μάρκας Mustang, στον Κορυδαλλό και είχαν εισβάλει με αυτό σε κατάστημα αρπάζοντας ηλεκτρονικές συσκευές.
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ