Τροχαίο με σχολικό λεωφορείο: Στο νοσοκομείο θα παραμείνουν δύο παιδιά
Στο Νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία» θα παραμείνουν απόψε το βράδυ δύο από τα παιδιά που τραυματίστηκαν στο τροχαίο με το σχολικό λεωφορείο στη Βούλα, στη συμβολή των οδών Κρήνης και Σπετσών.
Όπως δήλωσε ο διοικητής του νοσοκομείου, Εμμανουήλ Παπασάββας, τα δύο παιδιά -ένα κοριτσάκι τριών ετών και ένα αγοράκι τεσσάρων ετών- θα παραμείνουν για νοσηλεία.
Το κοριτσάκι φέρει θλαστικό τραύμα μετώπου ενώ το αγοράκι εκδορές και μώλωπες στο πρόσωπο.
Τα υπόλοιπα επτά παιδιά του λεωφορείου, που διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο, πήραν εξιτήριο.
Καλά στην υγεία του είναι και το παιδί που επέβαινε στο ΙΧ, το οποίο εξετάστηκε από τους γιατρούς και στη συνέχεια επέστρεψε στο σπίτι του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου (ΑΠΕ-ΜΠΕ), το ατύχημα συνέβη όταν η οδηγός του ΙΧ παραβίασε το STOP.
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30