Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
Ουρά χιλιομέτρων σχηματίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ρεύμα προς Λαμία, 500 μέτρα πριν την έξοδο για Άγιο Στέφανο.
Αιτία το κλείσιμο των διοδίων στις Αφίδνες (12:00-14:00) από τους αγρότες που προχωρούν σε κινητοποιήσεις εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.

Πηγή: CNN Greece
Η κυκλοφορία των οχημάτων έγινε από τον παράδρομο.

Πηγή: CNN Greece
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ισπανικών
10:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: O ισχυρότερος σεισμός του αιώνα στη χώρα - Φόβοι για εκατόμβες νεκρών
10:20
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. στα Χανιά για ενδοοικογενειακή βία
10:17
CULTURE
Μυστηριώδες χάλκινο άρμα 2.500 ετών αποκαλύπτει τους δεσμούς της Ιβηρικής με την αρχαία Ελλάδα
10:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ