Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
Ουρά χιλιομέτρων σχηματίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ρεύμα προς Λαμία, 500 μέτρα πριν την έξοδο για Άγιο Στέφανο.
Αιτία το κλείσιμο των διοδίων στις Αφίδνες (12:00-14:00) από τους αγρότες που προχωρούν σε κινητοποιήσεις εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.

Πηγή: CNN Greece
Η κυκλοφορία των οχημάτων έγινε από τον παράδρομο.

Πηγή: CNN Greece
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΛΑΔΑ
Τροχαίο στη Βούλα: ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ
11:24
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:21
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα: «Λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον»
11:19
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 38χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη
11:13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ