Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου στην Κινέτα
Στις 20:40 τα συνεργεία της Ολυμπίας Οδού ολοκλήρωσαν τον καθαρισμό του οδοστρώματος στο 60ο χιλιόμετρο της εθνικής Οδού και παρέδωσαν στην κυκλοφορία και το ρεύμα προς Κόρινθο.
Σημειώνεται πως η κακοκαιρία έφερε εικόνες καταστροφής στην Κινέτα.
Το ρέμα Πίκας υπερχείλισε, με αποτέλεσμα το νερό να φτάσει έως την Εθνική οδό και να αποφασιστεί η διακοπή της κυκλοφορίας.
ΕΛΛΑΔΑ
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
ΕΛΛΑΔΑ
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
ΕΛΛΑΔΑ
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
ΚΟΣΜΟΣ