Ο Μανώλης Γλέζος πήρε εξιτήριο από το ΝΙΜΤΣ
Βελτιωμένη κρίνεται από τους θεράποντες ιατρούς η κατάσταση της υγείας του Μανώλη Γλέζου, ο οποίος νοσηλευόταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ).
Όπως αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν, «σήμερα τις απογευματινές ώρες, εξήλθε του νοσοκομείου ο κ. Μανώλης Γλέζος σε καλή γενική κατάσταση».
Υπενθυμίζεται ότι ο Μανώλης Γλέζος είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο για έλεγχο νευρολογικής πάθησης, η οποία ελέγχθηκε ταχέως.
Λόγω του καρδιολογικού ιστορικού του, κρίθηκε σκόπιμη η παρακολούθησή του στην καρδιολογική μονάδα. Βγήκε από την εντατική πριν από μία βδομάδα και μεταφέρθηκε σε κρεβάτι Μονάδας Αυξημένης Φροντίδας.
PHOTO 1 / 9
Photo 1/9
Πηγή: INTIME
Photo 2/9
Πηγή: INTIME
Photo 3/9
Πηγή: INTIME
Photo 4/9
Πηγή: INTIME
Photo 5/9
Πηγή: INTIME
Photo 6/9
Πηγή: INTIME
Photo 7/9
Πηγή: INTIME
Photo 8/9
Πηγή: INTIME
Photo 9/9
Πηγή: INTIME
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ