Θεσσαλονίκη: Το λεωφορείο «έμεινε» και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να κάνουν ωτοστόπ
Μεγάλη ταλαιπωρία έζησαν την Τρίτη οι επιβάτες ενός λεωφορείου του ΟΑΣΘ, το οποίο υπέστη μηχανική βλάβη λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το e-koufalia.gr, λίγο μετά τις 15:00, λεωφορείο του ΟΑΣΘ που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κουφάλια έπαθε μηχανική βλάβη, λίγο μετά τη στροφή από Χαλκηδόνα για Κουφάλια.
Ο οδηγός του λεωφορείου προσπάθησε να επιδιορθώσει τη βλάβη, αλλά μάταια.
Το λεωφορείο παρέμεινε ακινητοποιημένο στη δεξιά πλευρά του δρόμου, με τους επιβάτες να αποβιβάζονται κατεβαίνουν και να κάνουν ωτοστόπ σε διερχόμενα αυτοκίνητα, για να φτάσουν στον προορισμό τους.
PHOTO 1 / 2
Photo 1/2
Πηγή: E-KOUFALIA.GR
Photo 2/2
Πηγή: E-KOUFALIA.GR
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ