Έβρος: Στρατιώτες ύψωσαν τουρκική σημαία σε ελληνική νησίδα
Τρεις Τούρκοι στρατιώτες τοποθέτησαν τη σημαία της χώρας τους, όπως μεταδίδει το Evros News, σε νησίδα ελληνικής κυριαρχίας, η οποία βρίσκεται μέσα στον ποταμό Έβρο στην περιοχή του χωριού Πραγγί Διδυμοτείχου.
Πρόκειται για τη νησίδα «Λούλου» ή «Λουλού», στην οποία κάτοικος της περιοχής αντιλήφθηκε την ύπαρξη της συγκεκριμένης τουρκικής σημαίας και ενημέρωσε σχετικά.
Η σημαία, μετά την άμεση κινητοποίηση του Ελληνικού Στρατού, κατέβηκε, σύμφωνα με το δημοσίευμα του evros-news.gr.

ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ