Κακοκαιρία «Διδώ»: Λεωφορείο του ΟΑΣΘ γέμισε νερά
Την κατάσταση στην οποία βρίσκονται λεωφορεία του ΟΑΣΘ αποτυπώνει βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube.
Ειδικότερα, το λεωφορείο της γραμμής 26 φαίνεται πως μπάζει νερά από τη νεροποντή που επικράτησε στην πόλη, με την κατάσταση να είναι δύσκολη για τους επιβάτες.
Οι επιβάτες, συνηθισμένοι σε τέτοια φαινόμενα το τελευταίο διάστημα, συνέχισαν κανονικά τη διαδρομή τους χωρίς να εξέλθουν από το λεωφορείο.
Σημειώνεται πως η Βόρεια Ελλάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα από την κακοκαιρία.
Στη Θεσσαλονίκη η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε σε δύο περιστατικά με πτώσεις δέντρων.
Συγκεκριμένα, οι πυροσβέστες χρειάστηκε να επέμβουν και να απομακρύνουν δέντρο το οποίο έπεσε στην οδό Εγνατία.
ΕΛΛΑΔΑ
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44
ΚΟΣΜΟΣ
H Ένωση Δημοσιογράφων Δυτικής Ασίας καταδικάζει τη δολοφονία ανταποκριτή του Al Arabiya στην Υεμένη
11:44
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Eκδηλώσεις για την 250η επέτειο ανεξαρτησίας- Τραμπ: Eίμαστε η πιο συναρπαστική χώρα του κόσμου
11:43
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κυρανάκης: Στις επόμενες εκλογές θα συγκριθούν προγράμματα και πεπραγμένα
11:34
ΕΛΛΑΔΑ