Κακοκαιρία «Διδώ»: Λεωφορείο του ΟΑΣΘ γέμισε νερά
Την κατάσταση στην οποία βρίσκονται λεωφορεία του ΟΑΣΘ αποτυπώνει βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube.
Ειδικότερα, το λεωφορείο της γραμμής 26 φαίνεται πως μπάζει νερά από τη νεροποντή που επικράτησε στην πόλη, με την κατάσταση να είναι δύσκολη για τους επιβάτες.
Οι επιβάτες, συνηθισμένοι σε τέτοια φαινόμενα το τελευταίο διάστημα, συνέχισαν κανονικά τη διαδρομή τους χωρίς να εξέλθουν από το λεωφορείο.
Σημειώνεται πως η Βόρεια Ελλάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα από την κακοκαιρία.
Στη Θεσσαλονίκη η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε σε δύο περιστατικά με πτώσεις δέντρων.
Συγκεκριμένα, οι πυροσβέστες χρειάστηκε να επέμβουν και να απομακρύνουν δέντρο το οποίο έπεσε στην οδό Εγνατία.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν φταίει ο τουρισμός, αλλά η απουσία σχεδιασμού
13:19
ΚΟΣΜΟΣ
Οι πιο ισχυροί σεισμοί στη Βενεζουέλα τον τελευταίο αιώνα - Οι μνήμες του 1967 και του 1997
13:14
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: H επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα
13:04
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Πόσοι υποψήφιοι συμμετείχαν στις εξετάσεις ανά επιστημονικό Πεδίο
13:01
ΕΛΛΑΔΑ