Λεωφορείο του ΟΑΣΘ γέμισε καπνούς ενώ εκτελούσε δρομολόγιο
Να επιστρατεύσουν την ψυχραιμία τους χρειάστηκε το πρωί του Σαββάτου επιβάτες του ΟΑΣΘ στην Επανωμή Θεσσαλονίκης όταν διαπίστωσαν ότι το λεωφορείο που τους μετέφερε γέμισε καπνούς.
Το λεωφορείο της γραμμής Ν69 εκτελούσε το δρομολόγιο Επανωμή - Θεσσαλονίκη όταν κάποιοι επιβάτες παρατήρησαν ότι έβγαινε καπνός. Αμέσως ο οδηγός σταμάτησε το όχημα και οι επιβάτες βρήκαν στο δρόμο.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Seleo.gr, στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα με τέσσερις άνδρες της πυροσβεστικής, ωστόσο δεν προκλήθηκε φωτιά αλλά οι καπνοί προέρχονταν από τους ιμάντες.

ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ