Αγρίνιο: Αστυνομικοί εν ώρα υπηρεσίας έκοψαν βασιλόπιτα στο περιπολικό
Μπορεί η νέα χρονιά να τους βρήκε εν ώρα υπηρεσίας, όμως αστυνομικοί στο Αγρίνιο αποφάσισαν να γιορτάσουν την έλευση του 2020 κόβοντας την παραδοσιακή βασιλόπιτα στο… περιπολικό.
Οι ένστολοι τοποθέτησαν την βασιλόπιτα πάνω στο περιπολικό και αφού ευχήθηκαν για την Πρωτοχρονιά, την έκοψαν και τη μοίρασαν.
Ένας από τους αστυνομικούς ανάρτησε φωτογραφίες από τον ιδιαίτερο εορτασμό στα social media και, όπως αναφέρει το agriniosite.gr, έγραψε:
«Από εμάς τους μάχιμους αστυνομικούς, που καλούμαστε σήμερα Πρωτοχρονιά να προστατεύσουμε την ζωή και την περιουσία των Ελλήνων πολιτών, ευχόμαστε χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2020».
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: agriniosite.gr
Photo 2/4
Πηγή: agriniosite.gr
Photo 3/4
Πηγή: agriniosite.gr
Photo 4/4
Πηγή: agriniosite.gr
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ