Λαμία: Κάτοικοι έκλεισαν την Εθνική Οδό διαμαρτυρόμενοι για το hotspot στη Μαυρομαντήλα
Οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής στη Λαμία έκλεισαν την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας τους για την κυβερνητική πρόταση για δημιουργία hot spot στην περιοχή της Μαυρομαντήλας.
«Δεν αντέχουμε άλλη υποβάθμιση. Δεν θέλουμε νέα Μόρια στη Λαμία», τόνισαν οι κάτοικοι που βγήκαν στους δρόμους από το πρωί και στις 12:00 το μεσημέρι προχώρησαν στο συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού και στα δυο ρεύματα.
Αποτέλεσμα, όπως σημειώνει το lamiareport.gr, ήταν να δημιουργηθούν ουρές χιλιομέτρων στο σημείο.
Μάλιστα, στις 13:30 και για περίπου 15 λεπτά οι κάτοικοι προχώρησαν και στο κλείσιμο του παραδρόμου της εθνικής.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 2/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 3/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 4/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 5/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 6/7
Πηγή: lamiareport.gr
Photo 7/7
Πηγή: lamiareport.gr
ΕΛΛΑΔΑ
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ