Εξιτήριο πήρε ο Ανδρέας Μικρούτσικος
Εξιτήριο πήρε ο Ανδρέας Μικρούτσικος από το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο».
Ο γνωστός παρουσιαστής βγήκε από το νοσοκομείο την Τετάρτη (15/01/2020), καθώς υγεία του, το τελευταίο διάστημα έβαινε συνεχώς βελτιούμενη.
Ήδη είχε εξέλθει από τη Μονάδα Εμφραγμάτων και η νοσηλεία του συνεχιζόταν τις τελευταίες ημέρες σε απλό θάλαμο.
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος νοσηλεύτηκε συνολικά 11 ημέρες. Είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Ιπποκρατείου, το Σάββατο (04/01/2020) με πνευμονικό οίδημα. Νοσηλεύτηκε αρχικά στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Η κατάστασή του αντιμετωπίστηκε με φαρμακευτική αγωγή.
SPONSORED
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Interview: Πρώτη με διαφορά η ΝΔ - Παγιώνεται στη δεύτερη θέση η ΕΛ.Α.Σ του Τσίπρα
08:54
CULTURE
Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αποθεώνει τα indie horror φαινόμενα «Obsession» και «Backrooms»
08:50
ΕΛΛΑΔΑ
Συνεχείς μεταναστευτικές ροές στην Κρήτη- Επιχείρηση διάσωσης για 132 άτομα τα ξημερώματα
08:49
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Τέσσερις νεκροί και 10 τραυματίες σε ρωσική επίθεση στο Χάρκοβο
08:35
ΕΛΛΑΔΑ